جنايت
 
درباره وبلاگ


از این که اشعار بنده حقیر را مورد مطالعه قرار میدهیدخرسندم امیدوارم که مورد پسند اصحاب اندیشه و ارباب دل قرار گیرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ماهي ها در خاك ميميرند




 نمی گویی جوابم را نجابت می کنی شاید

 بگو بی پرده حرفت را رعایت می کنی شاید

نمی خواهی تو می دانم دلم را بشکنی آری

برای من که بی چیزم عنایت می کنی شاید

غزل دیگر نمی خوانی برای درد دیرینم

نمی باری به دشت من قناعت می کنی شاید

نمی خندی به روی من نمی آیی به سوی من

کسی چیزی به تو گفته لجاجت می کنی شاید

نمی گویی نمی خندی نمی خوانی نمی خواهی

برایم این چنین داری شکایت می کنی شاید

فراموشم بکن باشد تلافی می کنم روزی

فقط این را بگویم که جنایت می کنی شاید



نظرات شما عزیزان:

بالاتر از سیاهی رنگی نیست
ساعت23:08---28 بهمن 1390
سلام.واقعا عالی بود....عنوانش هم جالب بود.خوشحال میشم که نیم نگاهی به وبلاگم بزنی و انتقاد کنی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 26 بهمن 1398برچسب:, :: 23:43 ::  نويسنده : سليمي اردبيلي

 

کد آهنگ